Ez a Puch (Mercedes G-osztály) eredetileg a svájci hadseregben szolgált, de leszerelték, s a Lorinser Classic új életet adott neki. Az 1993-as összkerekes terepjáró megfiatalodott és immáron az Alpokat rója. Igaz, a beavatkozás nem volt olcsó mulatság: 40000 euróba, körülbelül 16,2 millió forintba került.
„Számos eredeti, a hadseregben kipróbált off road jármű van, így nem csak a gyári állapotát akartuk visszaállítani a Mercedesnek, hanem valami újat szerettünk volna létrehozni” – mondta Marcus Lorinser, a munkálatokat végző cég ügyvezető igazgatója.
Ez a Puch (G-osztál) egy hosszított változat, valóban katonai célok teljesítésére készült. A piros színű ponyvatető, valamint az oldalsó és hátsó ablak könnyedén leszerelhető, azaz kabrióvá alakítható a terepjáró.
A modell hátsó részében két sorban, egymással szemben, összecsukható padokon foglalhatnak helyet az utasok. A masszív testhez tökéletesen passzol a beltér piros műbőrborítású színvilága. A 16 hüvelykes, Puch „kupakkal” ellátott kerekeken BFGoodrich terepabroncsok feszülnek. Előre új lökhárító került, beépített csörlővel és LED-es lámpával.
A mai, modern G-Wagenekben brutális, V8-as motor üvölt. Ám ebben az öregecske, háromajtós, hatszemélyes, 114 ezer kilométert megtett 230 GE-ben 2,3 literes, négyhengeres, „csak” 116 lóerős aggregát dolgozik, s négyfokozatú automataváltó kapcsolódik hozzá.
Aki figyelmesen megnézi a Mercedes terepjárót, feltűnhet neki, hogy hiányzik az elejéről a márkajelzés. Ez azért van, mert technikailag az osztrák Puch cégnél született.