Legfrissebb hírek ÚJ

Reszkess Ferrari és Lamborghini! Megszületett a 800 lóerős Mercedes-fenevad – Galéria!

Reszkess Ferrari és Lamborghini! Megszületett a 800 lóerős Mercedes-fenevad – Galéria!

Erődemonstráció! A Brabus 800 báránybőrbe bújtatott farkas. Az összkerekes Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ gyárilag 612 lóerős, ám a Brabus műhelyében történt beavatkozás után már 800 paci tombol benne. Komolyabb nyomatékkal (1000 Newtonméter) bír, mint egy 700 Nm-es LaFerrari…

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Hosszabb utazásokra
Kényelem, minőség, full extra: a beltere is lenyűgöző
Forrás: Brabus

A híres autós háromszög: a kocsi legyen olcsó, gyors és megbízható. Ha csak kettőre van esély, akkor mindhárom nem teljesülhet, ugyanis, ha a gép olcsó és gyors, akkor tuti, hogy nem megbízható, ha pedig gyors és megbízható, akkor alaposan a pénztárcánkba kell nyúlni. Nos, a Mercedes-tuner Brabusnál sem teljesül az olcsóság, cserébe a másik kettő garantált.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
4.0, V8
A duplaturbós motor a B40S-800 PowerXtra teljesítményfrissítés eredményeként 800 lóerős, a csúcsnyomatéka 1000 Newtonméter
Forrás: Brabus

Aki vesz egy AMG modellt és valamelyik kis helyi tuningműhelyben felturbózza, nem biztos, hogy ár/érték arányban jól jár vele. A Brabus drága, viszont látszólag korlátlan a teljesítmény, garantált az exkluzivitás, a szórakoztatás és a gondtalan vezetési élmény. A Brabus 800-ra keresztelt fenevad a Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+-ra épült. Vizuálisan közel sem olyan mutatós, mint például egy Lamborghini vagy egy Ferrari, de elég meggyőző, amire képes az aszfaltutakon.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Maximalizmus
Odafigyelés, igényesség és minőség jellemzi minden egyes porcikáját, így az új kipufogórendszer végződése is feltűnő, valamint egyedi lett
Forrás: Brabus

A motorháztető alatt a standard, 4 literes, duplaturbós, V8-as kapott helyett, viszont a B40S-800 PowerXtra teljesítményfrissítés megtette hatását. A 612 lóból lett 800 – kiváló teljesítmény, hibátlan stabilitás és megbízhatóság jellemzi. A kilencsebességes automata sebességváltó a Brabus Race alumínium váltólapátokon keresztül működtethető, a gépnek mindössze 3 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy állórajt után elérje a 100 kilométer/órás sebességet. A Ferrari F8 Tributo 0,1 másodperccel gyorsabb…

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Villám
Ha szükséges, rakéta üzemmódra kapcsol: 3 másodperc alatt eléri a 100 kilométer/órás sebességet az állóstartot követően
Forrás: Brabus

Az elektronikailag korlátozott toptempója 300 km/ó a vadonatúj kipufogórendszert és 21 hüvelykes Monoblock „Platinum Edition” kovácsolt csúcstechnikás kerekeket kapó járműnek. A Brabus „intézte” a felfüggesztés-frissítést is, azaz a menetmagasság tíz-húsz milliméterrel állítható a sofőr által választott vezetési módozatnak megfelelően. A Continental, a Pirelli vagy a Yokohama gumiabroncsait kaphatja meg a vas, előre 265/30, hátulra 305/25 a méret.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Biztos lábakon
A Brabus egyedi, kovácsolt könnyűfém keréktárcsáit kapta meg: előre 265/30-as, hátulra 305/25-ös gumiabroncs került
Forrás: Brabus

Az 1000 newtonméteres topnyomatékkal rendelkező autó ára 254349 euró, vagyis úgy 95 millió forint.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Dögös
Úgy 95 millióért alumínium pedálok is járnak hozzá
Forrás: Brabus