Erődemonstráció! A Brabus 800 báránybőrbe bújtatott farkas. Az összkerekes Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ gyárilag 612 lóerős, ám a Brabus műhelyében történt beavatkozás után már 800 paci tombol benne. Komolyabb nyomatékkal (1000 Newtonméter) bír, mint egy 700 Nm-es LaFerrari…
Forrás: Brabus
A híres autós háromszög: a kocsi legyen olcsó, gyors és megbízható. Ha csak kettőre van esély, akkor mindhárom nem teljesülhet, ugyanis, ha a gép olcsó és gyors, akkor tuti, hogy nem megbízható, ha pedig gyors és megbízható, akkor alaposan a pénztárcánkba kell nyúlni. Nos, a Mercedes-tuner Brabusnál sem teljesül az olcsóság, cserébe a másik kettő garantált.
Forrás: Brabus
Aki vesz egy AMG modellt és valamelyik kis helyi tuningműhelyben felturbózza, nem biztos, hogy ár/érték arányban jól jár vele. A Brabus drága, viszont látszólag korlátlan a teljesítmény, garantált az exkluzivitás, a szórakoztatás és a gondtalan vezetési élmény. A Brabus 800-ra keresztelt fenevad a Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+-ra épült. Vizuálisan közel sem olyan mutatós, mint például egy Lamborghini vagy egy Ferrari, de elég meggyőző, amire képes az aszfaltutakon.
Forrás: Brabus
A motorháztető alatt a standard, 4 literes, duplaturbós, V8-as kapott helyett, viszont a B40S-800 PowerXtra teljesítményfrissítés megtette hatását. A 612 lóból lett 800 – kiváló teljesítmény, hibátlan stabilitás és megbízhatóság jellemzi. A kilencsebességes automata sebességváltó a Brabus Race alumínium váltólapátokon keresztül működtethető, a gépnek mindössze 3 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy állórajt után elérje a 100 kilométer/órás sebességet. A Ferrari F8 Tributo 0,1 másodperccel gyorsabb…
Forrás: Brabus
Az elektronikailag korlátozott toptempója 300 km/ó a vadonatúj kipufogórendszert és 21 hüvelykes Monoblock „Platinum Edition” kovácsolt csúcstechnikás kerekeket kapó járműnek. A Brabus „intézte” a felfüggesztés-frissítést is, azaz a menetmagasság tíz-húsz milliméterrel állítható a sofőr által választott vezetési módozatnak megfelelően. A Continental, a Pirelli vagy a Yokohama gumiabroncsait kaphatja meg a vas, előre 265/30, hátulra 305/25 a méret.
Forrás: Brabus
Az 1000 newtonméteres topnyomatékkal rendelkező autó ára 254349 euró, vagyis úgy 95 millió forint.
Forrás: Brabus