Azt már kezdik megszokni a terepjáró-vásárlók az Egyesült Államokban, hogy az átépített Jeep Wranglerek árcédulájára hatszámjegyű összeg van írva – természetesen dollárban. Az összkerekes terepjáró speciális változatai világszerte népszerűek, a német Hollmann International most abszolút egyedi, tuningolt Rubicont kínál megvételre.
Igazán pazar dizájnú a vas, nem lehet azzal vádolni, hogy átlagos, hétköznapi lenne. A Nacho (narancssárga) fényezés, a 18 colos kerékszett, s az arra húzott nagy, saras területek meghódítására készült terepgumi, a csörlő, a teljesen új első és hátsó lökhárító, a kerékív-szélesítés mind hozzájárul a különleges megjelenéshez.
Nem mellékesen az éjszaka nappallá varázsolható egyetlen gombnyomással – a kiegészítő lámpasor bi-LED-es fényszórói jó szolgálatot tehetnek a vaksötétben. Aztán van elülső és tolatókamera, prémium hangrendszer, biztonsági ablak(ok), bőrborítású kormány, fűthető első ülés(ek) és több vezetőtámogató rendszer a biztonság érdekében.
A motorháztető alatti technika viszont nagy meglepetésre nem V8-as – ezt a 4x4-es terepjárót már abszolút Európába szánták? A 2 literes, négyhengeres, turbós aggregát körülbelül 270 lóerős. A váltó viszont precíz, van felező, s a tető elektromosan behúzható.
Gond leginkább az árával lehet. Az Egyesült Államokban egy Jeep Wrangler Rubicon alapból, attól függően, hogy két- vagy négyajtós, 43900-48190 dollárba, azaz körülbelül 16,4-18 millió forintnyi összegbe kerül. Nyilvánvaló, ha extrázzuk a gépet, akkor jobban megviseli a pénztárcánkat. Viszont, a narancssárga Hollmann-modellt 115600 dollárért, tehát úgy 43,2 millió forintért kínálják.
Több mint kétszer annyiért, mint egy új Wrangler Rubicont. Csak összehasonlításul: egy új Mercedes-Benz G 550 már 140000 dollártól, kb. 52,3 millió forinttól elgurítható. És nem mellékesen abban 4 literes, biturbós, V8-as motor dühöng, 416 pacival.