Minden idők egyik legkeményebb terepjárója készült el a Kahn Design műhelyében a Chelsea Truck Company segítségével. Az „áldozat” természetesen az összkerekes Land Rover Defender, a 2015-ös modell büszkén pályázhat a világ egyik legdurvább hardcore platósa címre.
A „Védő” gyártását ugyan már befejezték, mert nem felelt meg az egyre szigorodó környezetvédelmi és közlekedésbiztonsági előírásoknak, ám ez nem azt jelenti, hogy a terepjáró ne bukkanna fel itt-ott. Merthogy továbbra is kedvelt a Land Rover modellje és előszeretettel alakítgatják át a vaskosabb pénztárcájú ügyfelek nagy örömére.
Az extrém szürke, vulkánkő színű modell motortere 2,2 literes turbódízel aggregátot rejt, mindössze 8500 mérföld, azaz körülbelül 13679 kilométer van benne. A jobb kormányos vas ára elég húzós, 69999 font, tehát úgy 26,75 millió forint.
No, de nézzük, mit kínálnak ilyen sok pénzért. Valódi hardcore terepjáróról van szó, amely vadonatúj első és hátsó lökhárítót kapott. Dizájnos a hűtőrácsa, s természetesen nem hiányozhatnak róla a LED-es nappali menetfények sem.
A motorháztető sem gyári kiadás, míg a 9x16-os Defend 68-ra keresztelt terepes csapatásra alkalmas felniszettre 285/75-ös terepabroncsokat húztak. Találhatunk rajta feltűnő szélesítést, extra sárfogókat, bukókeretet, s két kipufogóvégződést is.
Változtatható a hasmagassága, így akár 50,8 milliméteres emelés is megoldható. Értelemszerűen 4x4-es hajtással van ellátva a masina, és az alkatrészei túlméretezettek, hogy bírják a kiképzést.
Mit sem ér a külső, ha nincs hozzá full extrás beltér. A Land Rover Defender pickup megfelel a kívánalmaknak, hiszen a kagyló sportülések különleges kárpitozást kaptak, alumínium kormánykerék és pedál került bele, sőt a kézzel készített díszítések sem hiányozhatnak.
Persze, az más kérdés, hogy mindezen extrák ellenére megér-e közel 27 millát a hivatalosan „2.2 TDCI COUNTY 110 Double Cab Pick Up – Chelsea Wide Track”-re keresztelt járgány?