Jonathan Ward szakértő csapatával a sokak szerint minden idők egyik legszebb formájú terepjáróját, egy 1996-os évjáratú FZJ80-ast restaurálta és felpörgette, nem csak azért, hogy az utókor gyönyörködhessen benne.
Az Icon nevű világhírű műhely tulajdonosa, aki a TLC 4x4 nevű céget is birtokolja, igazi szaktekintélynek, elismert mesternek számít a klasszikus terepjárók restaurálásában, átépítésében és tuningolásában egyaránt, a kezei közül mindig szinte műalkotásnak tekinthető gépek kerülnek ki.
Nincsen ez másképpen ezúttal sem, hiszen egy igazán gyönyörű Toyota Land Cruiser FZJ80-ast sikerült olyan állapotba hoznia segítőivel, mintha csak most gurult volna le a gyártósorról, pedig már 23 esztendős a majdhogynem veterán klasszikus, amelyet 1996-ban dobtak a piacra.
Amerikai szokás szerint a kasztni és az utastér maradt eredeti pompájában, ahhoz nem nyúltak, csak úgymond helyreállították eredeti csillogását. A műszaki alapokkal azonban már nem bánt kesztyűs kézzel a brigád, hiszen gyakorlatilag mindent átalakítottak és megerősítettek.
A motor helyére egy 6,2 literes V8-as LS3-as motor került egy Chevrolet Corvette-ből, amely 430 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes. Ehhez egy GM automata sebességváltót csatlakoztattak, a hajtáslánc pedig természetesen összkeres. El is várható.
A hátsó tengelyt megerősítették terepképesség szempontjából egy ARB differenciálzárral. A felfüggesztést pedig az Old Man Emu egységeiből, valamint a Fox nitrogénnel töltött verseny lengéscsillapítóiból állították össze. A felniken BFGoodrich KO2-es terepgumik vannak. Érdemes megnézni a mellékelt videót a vasról.