Azt eddig sem titkolta a német gyártó, hogy a nagy városi terepjárójától elsősorban Ázsiában remél sikert. A cél, lenyomni az Audi Q7-est, a BMW X7-est és a Mercedes-Benz GLE-t.
Forrás: Volkswagen
Nem sokkal, de szélesebb és hosszabb is lett az új Touareg karosszériája, hogy heten is kényelmesen elférhessenek benne. Ugyanakkor a sok a alumínium és nagy szilárdságú acél használatával ezzel együtt is sikerült 106 kilogrammot lefaragni a súlyából, így talán jobb lesz a fogyasztás is.
Forrás: Volkswagen
A dizájn alaposan felfrissül teljesen új, terebélyesebb a hűtőrács rajzolata, a lámpákat is kicserélték természetesen. Vadonatúj LED-mátrix egységek lettek beszerelve. Az eleganciát a megannyi krómozott kiegészítő testesíti meg, ráadásul elég vagányak lettek az egyedi felnik is, szintén különleges grafikai ábrázattal.
Forrás: Volkswagen
Bent is vannak finomságok, hiszen nemcsak digitális a műszerfal, de teljesen egyénire szabható, hogy mi jelenjen meg rajta. Azt a gaget biztosan szeretni fogja közönség, hogy be lehet állítani akár egy az 1950-es, 60-as, 70-es évek autóiból ismert műszerfalak stílusjegyeit is akár, mindezt egy 15 hüvelykes képernyőn lehet csodálni.
Forrás: Volkswagen
A motorkínálatra is érdemes egy pillantást vetni. Dízelből két V6-os verzió lesz, a gyengébb 228, az erősebb 282 lóerős csúcsteljesítményre képes. A benzinesből egyelőre, a „nyitáskor” várható V6-os van 335 pacival. Azonban a későbbiekben lesz V8-as dízel erőforrás 415 LE-vel, sőt egy hibrid hajtásláncra is számíthatunk 362 tagú ménessel. Az ára 18 millió forint körül van.


