Legfrissebb hírek ÚJ

Hét éves garanciával csábít Kína

Hét éves garanciával csábít Kína

Az ázsiai nagyhatalom eddig képtelen volt meghódítani az európai piacot, azonban követve a dél-koreai mintát, az MG megpróbál megbízhatóságot sugározni a vevőknek.

Ha a modellek alapjait és dizájnvilágát el lehet lopni, akkor az üzleti konstrukciókat miért ne lehetne lenyúlni? Aki erre a kérdésre nem tud megfelelően válaszolni, az a autógyári dolgozó minden bizonnyal megkapja a munkakönyvét Kínában. Bizony nem könnyű a rossz hírű ázsiai gyártók közül kitörni, és beverekedni magát az Európába exportálók közé egy márkának a kontinensnyi méretű ázsiai országból.

Képgaléria megtekintése (3 db kép)

Persze, nem mintha rá lennének szorulva, hiszen az ottani piac elég nagy, de az üzleti modelleket már ott is világhódításra építik fel. Az MG pedig, amelynek nem rosszak egyébként az autói, de valamiért nem jött össze neki az áttörés az elmúlt években, most egy szemérmesebb lopást produkált. Ugyanis a dél-koreai Kia által sikerrel alkalmazott hét éves garanciával próbál meg érvényesülni.

Képgaléria megtekintése (3 db kép)

A nem túl szellemes ZS nevű  városi terepjáróját már így kínálja. Az első tulajdonos hét év teljes körű, valamint hat esztendős korrózióvédelmi garanciával rendelkezik a vásárlás pillanatától számítva, ha továbbadja a gépet, akkor ez 130 ezer kilométerre módosul. Állítólag az MG márka nagyobb méretű SUV-jára is kitaláltak egy konstrukciót, de GS-nek egyelőre csak öt éves a garanciája.