A CR-V hibrid, valamint a HR-V sportos változata mutatkozik be a nagyközönségnek az ausztriai autószalonon. Mindkettő páratlan a maga nemében, hiszen korábban nem voltak még hasonló modellverziói a japán márkának.
Forrás: Honda
A vadonatúj CR-V Hybridet egy benzines 2.0 i-VTEC erőforrás és két – lítium-ion akkumulátorcsomagról táplált – villanymotor hajtja, az összteljesítmény 184 LE, a legnagyobb forgatónyomaték pedig 315 Nm. Klasszikus váltó helyett egyszerű, fix áttételű erőátvitel teremt kapcsolatot a mozgatásért felelős részegységek között, így páratlanul kifinomult a nyomatékleadás. Ez a szerkezet rendkívül precíz és kis helyigényű, még a más gyártók által a hibrid meghajtásban alkalmazott, bolygóműves, folyamatosan változó áttételű e-CVT-t is felülmúlja.
Forrás: Honda
Az új HR-V Sport a 2019-es HR-V legújabb változata 1.5 VTEC turbo erőforrással, látványosabb megjelenéssel és sportosabb futóművel kerül a szalonokba. A HR-V Sport éppúgy frissített külső és belső formavilággal gördül le a futószalagról, mint az alapmodell, de számos egyedi arculati elemmel tették látványosabbá a mérnökök.
Motorját a Honda Civic legújabb nemzedékében már megismerhette a vásárlóközönség, és bizony azóta is közbeszéd tárgya, az 1,5 literes VTEC TURBO hajtómű ugyanis 182 LE-s csúcsteljesítménnyel, kézi váltóval társítva 240 Nm, míg a folyamatosan változó áttételű, automatikus erőátvitelnél 220 Nm.
Forrás: Honda
A HR-V Sportot körbejárva számos sportos kiegészítőt fedezhetünk fel, ilyen a vékony első koptató, a küszöbszoknya, a kerékjárati ívekre helyezett burkolat és az agresszívebb hátsó lökhárító is. A fényezés fekete és dupla kipufogóvéggel és 18 colos, egyedi megjelenésű könnyűfém felnikkel koronázták meg a dögös formatervet.
Forrás: Honda