Tovább bővül a csehek nagy városi terepjárómodelljének választéka, de ezt a sportos túraverziót kizárólag az ázsiai országban forgalmazzák majd. Európában egyelőre nem próbálkoznak vele, de később talán változhat majd a céges politika.
Forrás: Autocar
Az ötajtós Kodiaqra épül a GT verzió, amelynek jelentősen változik a külseje az eredeti modellhez képest. Az ajtók külső rajzolata teljesen más lesz a tető sokkal meredekebben lejt hátrafelé haladva, ennek megfelelően az oldalsó üvegfelület is egyre keskenyebb lesz a C-oszlop felé haladva. Emellett természetesen a lökhárítókat is kicserélték, sőt a sportosság jegyében szpojler is felkerült hátra, ahol a lámpák is vadonatújak.
Forrás: Autocar
Hiába lenne csalogató az európai közönség számára is egy ilyen vas, egyelőre biztosan nem forgalmazzák majd a mi kontinensen, s ennek egészen egyszerű oka van. A cégvezetők szerint ugyanis a meglévő típusok teljesen lefedik a gyártókapacitás, egyszerűen nem tudnak felszabadítani helyet a Kodiaq GT-nek, sem más vasnak egyetlen üzemükben sem.
Forrás: Autocar
A kocsi 4634 milliméter hosszú, 1883mm széles, 1649 milliméter magas, vagyis 63 milliméterrel rövidebb, 1 mm-el szélesebb és 27 mm-el alacsonyabb, mint a hagyományos verzió. Ami a műszaki alapokat illeti, ott sem kell szégyenkeznie a gépnek, hiszen egy kétliteres, dupla turbós benzines motort kap, amely 186 és 220 lóerős verzióban is elérhető lesz. Az összkerekes hajtásláncban pedig hétsebességes dupla kuplungos automata váltó dolgozik.