Merészebb dizájnú hűtőrácsot, biztonsági frissítést és off road csomagot kap a Toyota Land Cruiser Prado luxustestvére, a Lexus GX 460. Az összkerekes szabadidő-autó 2020-as kiadása elképesztő kényelmet kínál a benne helyet foglalóknak.
Forrás: Lexus
Az első GX-generációt 2003-tól 2009-ig gyártották a japánok, majd a második kiadás egészen a napjainkig kitartott. Ám most eljött a megújulás időszaka. Frissítik a LED-es lámpatesteket, de az autó egész orrszerkezete módosul, középpontban az új hűtőráccsal. A három üléssorral rendelkező, hétszemélyes SUV megkap(hat)ja a Sport Design csomagot, amely matt fekete kipufogóvégződést, 19 hüvelykes egyedi keréktárcsákatt, új oldalsó tükröket is tartalmaz.
Forrás: Lexus
A fűthető és szellőztethető első ülések opciósak, de a Premium és Luxus specifikációhoz fa, valamint alumínium díszítés is dukál. A „nagy Prado” négykerék-meghajtású, Torsen zárható differenciálművel van ellátva. A GX -ben számos elektronikai rendszer segíti a sofőrt, így például a lengéscsillapítók az útminőséghez igazodnak, megkönnyíti az emelkedőre kapaszkodást ugyanúgy, ahogy a lejtőn elindulást.
Forrás: Lexus
Vadonatúj off road csomaggal is megvásárolható lesz a luxus szabadidő-jármű. Monitor, panoráma képernyő mutatja a kamerák által elöl, hátul, oldalt és a kerekeknél rögzített képeit. Az üzemanyagtartályt ütésálló védelemmel óvják, de a sofőr például többféle terepmódozat közül választhatja ki a számára legmegfelelőbbet. Így az autó igazítható laza sziklás, saras, homokos vagy éppen havas környezethez is.
Forrás: Lexus
Optimalizálja a futómű, a fék és a gázpedál használatát, de folyamatosan odafigyel az abroncscsúszás mértékére is. És mindenre van rálátása: jelez a gyalogosészlelésnél, a sávelhagyásnál, de rendelkezik ütközés megelőző és adaptív sebességtartó automatikával is.
Forrás: Lexus
A Lexus GX 460 elejében marad a jól bevált 4,6 literes, 301 lóerős, 446 Newtonméter csúcsnyomatékú, V8-as motor, amelyhez hatgangos automataváltó kapcsolódik. A vontatási képessége közel 3 tonna.
Forrás: Lexus