Ezt a verziót megújult külsővel kínálják és a frontrésze egyre jobban kezd hasonlítani egy pickupéra. Nem véletlen ez, hiszen nemcsak nálunk, de a tengerentúlon is hasítani akarnak vele a japánok.
Forrás: autoblog.com
Az autoblog.com fotói alapján a karosszéria főbb vonalvezetése természetesen nem változott a normál kivitelhez képest a Mitsubishi Outlander Sportban, de azért megpróbálták még dögösebbé tenni a vasat. A frontrész például kapott egy nagy műanyag betétet, ilyesmit eddig főként a GMC és a Ford amcsi pickupjainál láthattunk.
Forrás: autoblog.com
Azt nem lehet mondani, hogy szebb lett, sőt. Hátul is próbálkoztak újítással, hiszen egy teljesen átszabott lökhárító került fel, valamint a legfrissebb LED-es fényszórókat kapta meg a kocsi, ezeknek a rajzolata is másabb mint egy normál Outlandernél.
Forrás: autoblog.com
Az igazi változtatások a műszaki fronton érezhetőek. Ugyanis a Mitsubishi nem kínálja többé kézi váltóval az Outlander Sportot. A kétliteres 148 lóerős és a 2,4 literes, négyhengeres 168 lovas motort is CTV-váltóval kapcsolják össze, a hajtáslánc továbbra is összkerekes opcionálisan.
Forrás: autoblog.com
Az utastérben nem sok változtatás van. A központi egységet fejlesztették, kicserélték az érintőképernyőt, amely egy hüvelykkel nagyobb lett. A szoftvert pedig Android és Apple CarPlay rendszerekkel is szinkronizálni lehet. Azaz okostelefon kompatibilis.