A Genfi Autószalonon mutatja be a japán márka vadonatúj városi terepjárójának európai változatát. Legújabb generációja hétszemélyes kivitelben is elérhető lesz a hazai piacon.
Sokat fejlődött a dizájn: vékonyabbak A-oszlopok és a mélyen barázdált első-hátsó lökhárítók kerültek fel még látványosabb az összhatás. A padlólemez alsó felére rögzített borítás pedig szabályozza a levegőáramlást, egyszersmind megóvja az autót a külső behatásoktól. Szintén újdonság a Honda által fejlesztett, aktív hűtőrács rendszer amely növeli az erőforrás hatásfokát.
A vadonatúj CR-V méretesebb, mint a kifutó generáció, és a hosszabb tengelytávnak, illetve a szélesebb kialakításnak köszönhetően nagyobb helykínálattal is kecsegtet. A modell történetében először hétszemélyes utastérrel is kapható lesz, s a harmadik sor is kivételesen nagy lábtérrel és magasra helyezett ülőlapokkal kényezteti
az utasokat.
Az új CR-V az első európai Honda szabadidő-autó, amihez hibrid hajtásláncot kínál a márka 2019 elejétől. Ez a modellváltozat a Honda által fejlesztett Intelligent Multi Mode Drive kétliteres, benzines erőforrást és két villanymotort foglal magában. Az i-MMD nélkülözi a hagyományos váltót, a nyomatékot fix áttételű erőátvitel továbbítja a kerekekre. Idén ősztől lesz 1,5 literes, benzines VTEC TURBO motor is manuális váltóval vagy extraként rendelhető, CVT-egységgel.
A benzines és a hibrid kivitel alapváltozata egyaránt elsőkerék-hajtású, de mindkettő megrendelhető a Honda legújabb összkerekes hajtásláncával. A terepképességeket a 208 milliméteres szabad hasmagasság. Ráadásul minden eddiginél kifinomultabb felfüggesztés került az autó alá.