A japánok városi terepjárójának, amely az év második felében érkezik az európai piacra, elsősorban a helykihasználása lett sokkal jobb, az előzőekhez képest.
Az új CR-V-k padlólemeze jelentősen eltér a kifutó generációétól, a kerekek közelebb kerültek az autó sarkaihoz, a szabad hasmagasság és a tengelytáv pedig kereken 40 milliméterrel gyarapodott. Emellett 35 mm-el nőtt az autó szélessége is, így válhatott még szellősebbé a belsőtér, méghozzá anélkül, hogy a Honda mérnökei hosszabbá tették volna a karosszériát.
A kabin méretnövekedése számokban is jól kifejezhető: elöl például 5 mm-rel nagyobb lett a fejtér, hátul, csípőmagasságban pedig 16 mm-rel szélesebb hely várja az utasokat. Ráadásként 50 mm-rel megtoldották az első és hátsó utasok közötti távolságot, és karcsúbb üzemanyagtartályt alkalmaztak, így a hátsó lábtérnél is 50 mm-nyi többletet könyvelhetünk el.
A Honda városi terepjárójának benzines változatai a modell történetében először hétszemélyes utastérrel is megvásárolhatók. A lehajtható harmadik üléssor felnőttek számára is bőséges helyet kínál, ugyanis a második üléssor 150 mm-es tartományban mozgatható előre és hátra.
A csomagtartó befogadóképességét illetően szintén kategóriaelső a modell, és rakodópereme is elismerést érdemel, hiszen minden eddigi CR-V nemzedékénél nagyobb. Az új, egy mozdulattal dönthető, 60/40 arányban osztott hátsó üléstámla, valamint a két helyzetben rögzíthető csomagtérpadló révén gyorsan és könnyen alakítható ki hatalmas, síkpadlós raktér. Ha a hátsó üléseket lehajtjuk, az ötszemélyes verziónál 1830, a hétszemélyesnél 1800 mm hosszú tárgyakat helyezhetünk be.
Az új Honda CR-V első, 1,5 literes VTEC Turbo motorral felszerelt példányai 2018 őszén érkeznek a kereskedésekbe, míg az ötüléses hibrid 2019 elejére várható.