Mivel az amerikaiak nem voltak megelégedve a japán városi terepjáró teljesítményével, a számukra kiadtak egy vadonatúj változatot frissített hajtáslánccal, amelynek köszönhetően még a legfinnyásabbak igényeinek is sikerült megfelelni.
A dizájn semmit sem változott a Mazda CX-5 Signature esetében, de erre nem is nagyon lehetett panasz, hiszen a japán márka hagyományosan szép autókat gyárt, ez a típus pedig tényleg topon van ebben a tekintetben. Csupán négyféle különleges: fekete, fehér, metálszürke, és vörös fényezéssel lehet kérni a különleges kiadást, amely 12 millió forintnak megfelelő összegbe kerül.
A külcsín helyett inkább a belbecs fontos a Signature kiadás esetében, hiszen a változtatást a motorházban lehet megtalálni. A közönség nem volt megelégedve az eddigi dízelmotorral, mert sem a teljesítményével, sem a fogyasztásával nem voltak megelégedve. Így nem volt mese, egy az egyben kicserélték az egységet, egy jobb produkcióra képes takarékosabb cuccra.
Az autoblog.com által a New York-i Autószalonon megörökített Mazda CX-5 Signature-ben egy 2,2 literes Skyactive D dízelmotor melózik, meglehetősen jó hatásfokkal, ugyanis az eddigi 168 helyett 187 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes.
Ráadásul turbós verzió is van belőle, amely pedig már kész erőmű, hiszen 250 tagú ménessel garázdálkodik. Mindemellett az üzemanyag-fogyasztást majdnem egy literrel sikerült lecsökkenteni átlagosan az eddigi értékekhez képest.