Kicsit a Land Rover Defenderre hajaz a japán luxusmárka városi terepjárójának off roadosított verziója, amellyel akár hét személyt is lehet szállítani. Ráadásul még nem is jön zavarba, ha le kell térni az aszfaltútról.
Forrás: Lexus
Azt már a kezdetekkor bejelentette a Lexus, hogy lesz hibridverzió a GX-ből. Ezt tulajdonképpen indokolja is a fogyasztási mutató, ugyanis a 3,4 literes V6-os duplaturbós belsőégésű motor, amely 349 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes, 100 kilométer alatt 13,8 litert szürcsöl be! Ez azért eléggé tekintélyes.
Forrás: Lexus
Az off roadozással biztosan nem lesz gond, hiszen az új GX futóműve elöl kettős keresztlengőkaros, hátul pedig többlengőkaros felfüggesztéssel rendelkezik. A Premium modellnél a megközelítési, kitörési és elindulási szög 26 fok, 23 fok, illetve 23 fok. Az Overtrail és Overtrail+ felszereltségi szinten pedig 26/24/22 fokos a paramétergyűjtemény.
Forrás: Lexus
A fullos verzió 18 colos egyedi felnikre húzott 33 colos terepgumikat kapott. Az Overtrail változatok elektronikus zárható differenciálművet, fekete sárvédőket és 6 mm-es haspáncélt is kapnak. A terepjáróspecifikus vezetési módok és a 3D terepfelügyelet egészítik ki a mindenhová való alapfelszereltséget.
Forrás: Lexus
Az Overtrail az egyetlen olyan változat, amelyhez választható az Electronic-Kinetic Dynamic Suspension System (E-KDSS). Ez egy teljesen mechanikus terepfelfüggesztés, amely hidraulikus nyomással kapcsolja be és ki a GX stabilizátorait, amikor nagyobb emelkedőt vagy mélységet érzékel.