A Gas Gas nemrég került a Pierer Mobility (vagyis a KTM és a Husqvarna anyacégének a tulajdonába), és a korábbi remények ellenére el is vette a márka függetlenségét – bár a név marad, és a gyártást sem költözött át Mattighofenbe, az osztrákok jelezték, új alapokra kerül a spanyol márka, például a motorblokkok fejlesztésének vége, innentől csak KTM alkatrészeket használnak.
Ugyanakkor a KTM nem csak elvett, hanem elkezdte rendbe szedni a márka ügyes-bajos dolgait, például összeraktak egy gyári Gas Gas csapatot a Dakarra, és biztosították, hogy az eddig szépen alakuló sportsikerei ne szakadjanak meg – írta a totalbike.hu.
Ezen felül a befektetők számára összeállított dokumentumból kiderültek a középtávú tervek, például hogy a Gas Gas kilépne a kizárólag off road és trial modelleket gyártó imázsból, és elkezdene utcai motorokat is alkotni – természetesen a már meglévő KTM alapokra.
Első körben három új utcai Gas Gas-t terveznek, 250 és 800 köbcenti között. A legkisebb egy naked bike lenne, vélhetően a KTM Duke Európában nem kapható 250-es kivitelének alapjain, míg a 800-as a KTM 790-es platformját használná – és ahogyan kiderül, nem egy szimpla átmatricázott 790 Duke-ról lenne szó, hanem egy sport-túra modellről, amely leginkább a BMW F 800 ST-re hasonlítana.