A Mutt arra szakosodott, hogy a régi idők dicsőségét idézze fel, ez a Super 6-os egészen jól sikerült darab, amely a klasszikus vonásokat hordozza magán roppant dögösen.
A Mutt Super hatos szíve egy Suzuki GN125-ösből származó blokk, persze valamelyest azért megbütykölte és modernizálta a szakembergárda. Ennek köszönhetően a léghűtéses cucc megfelel az Euro 4-es szabványoknak, és 11 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes.
Egy ötsebességes váltóval lett összepárosítva, amely egészen jól szuperál és a végsebessége is kiválónak mondható a vasnak, hiszen akár 112 kilométer/órás tempóval is lehet hasítani a nyergében ülve. Ez azért valóban megsüvegelendő egy ilyen „régiség” esetében.
Ráadásul kétféle kivitelben gyártják, van Roadster verzió és Tracker is, nem sok mindenben van eltérés egyébként, de az előbbit Continental TKC70-es, az utóbbit pedig TKC80 Twinduro gumiabronccsal szerelik, ezzel is jelezve, hogy milyen terepre szánják.
A dizájn egyértelműen retró jellegű, nagyon dögös a Mutt Super 6-os. Különösen az alumínium sárvédők és a haspáncél dob nagyot az összképen. A fekete fényezéssel az összhatás egészen komoly. A limitált szériás vas nem olcsó, hiszen 3500 fontot, azaz 1,3 millió forintot kérnek el érte.