A Mutt arra szakosodott, hogy a régi idők dicsőségét idézze fel, ez a Super 6-os egészen jól sikerült darab, amely a klasszikus vonásokat hordozza magán roppant dögösen.
A Mutt Super hatos szíve egy Suzuki GN125-ösből származó blokk, persze valamelyest azért megbütykölte és modernizálta a szakembergárda. Ennek köszönhetően a léghűtéses cucc megfelel az Euro 4-es szabványoknak, és 11 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes.
Forrás: Mutt
Egy ötsebességes váltóval lett összepárosítva, amely egészen jól szuperál és a végsebessége is kiválónak mondható a vasnak, hiszen akár 112 kilométer/órás tempóval is lehet hasítani a nyergében ülve. Ez azért valóban megsüvegelendő egy ilyen „régiség” esetében.
Forrás: Mutt
Ráadásul kétféle kivitelben gyártják, van Roadster verzió és Tracker is, nem sok mindenben van eltérés egyébként, de az előbbit Continental TKC70-es, az utóbbit pedig TKC80 Twinduro gumiabronccsal szerelik, ezzel is jelezve, hogy milyen terepre szánják.
Forrás: Mutt
A dizájn egyértelműen retró jellegű, nagyon dögös a Mutt Super 6-os. Különösen az alumínium sárvédők és a haspáncél dob nagyot az összképen. A fekete fényezéssel az összhatás egészen komoly. A limitált szériás vas nem olcsó, hiszen 3500 fontot, azaz 1,3 millió forintot kérnek el érte.