Legfrissebb hírek ÚJ

Új kiadást kapott a Honda Grom terepes oldalkocsisa

Új kiadást kapott a Honda Grom terepes oldalkocsisa

A japán gyártó mindig híres volt arról, hogy mókás, bulis kalandmotorokat gyárt, elég csak a legendás Monkey-t vagy a Super Cubot megemlíteni. Most az utódot, a Gromot alakította át egy műhely.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Industrial Moto LLC

Az amerikai Industrial Moto LLC csapat gondolt egy merészet, hogyan lehetne még kalandosabbá tenni a vasat, mondjuk egy oldalkocsival. A virginiai műhely pedig kifejezetten arra specializálódott, hogy a retró fílinget visszahozza, mondjuk cafe racerekkel és scramblerekkel és bobberekkel, így ezt a vonalat is behozták a csomagba.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Industrial Moto LLC

A 125 köbcentis egyhengeres blokkal felvértezett Honda Grom csak kicsit lett megváltoztatva, a felfüggesztést és gumikat cserélték off roadosabbra. És természetesen egy saját gyártású oldalkocsit pattintottak oda mellé, amely azonban inkább utánfutó, pardon oldalfutó.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Industrial Moto LLC

Ugyanis az alumínium kompozit anyagból készült cucc alapból inkább csomagtartónak tekinthető, amelyre a kiránduló pakkot, mondjuk a hűtőtáskát fel lehet fogatni. Még praktikus felső rögzítőháló is van hozzá, hogy ne pattanjon le róla a szajré.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Industrial Moto LLC

Persze opcionálisan kérhető ülés is rá, a kötelező biztonsági felszereléssel, azonban ezért felárat kell fizetni a cégnek. Mindent összegezve nagyon pöpec a Project GUS (Grom Utility Sidecar), amelynek az oldalkocsijáért 460 forintot kell fizetni.