A Scout FTR1200-ban azért lesz nagy öröme a közönségnek, mert vajmi keveset változik a tanulmányhoz képest, éppen ugyanolyan dögös és tökös, hozza az old school fílinget.
Forrás: Indian
Pedig több gyártó is azért alaposan átvariálja a vasat, mire az szériagyártásra kerül, de az Indian azért ragaszkodott az alapváltozathoz. Kiadott egy sor fotót a speciális mociról, sőt technikai jellegű adatok is megjelentek róla.
Forrás: Indian
Az Indian Scout FTR1200-as egy flat track gép lesz, ez az angolszász világban népszerű hosszú salakpályás versenyeken használatos kétkerekűt jelent. Tulajdonképpen épített pályán megy vele az off roadozás. És mivel a retrónak óriási divatja van mostanában a piacon, egyáltalán nem véletlen a javarészt ebből élő cég és vasainak felvirágzása.
Forrás: Indian
Azért van finomhangolás, hiszen a moci megszabadul több drága Öhlins alkatrésztől, s a Brembo fékektől is. De ezek nélkül sem lesz rossz. A váz egyébként acélcsőből van, amelyben a blokk is teherbíró elemnek számít. Ez utóbbi egyébként egy folyadékhűtéses 1133 köbcentis V2-es, amely 100 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes és éppen ennyi a maximális nyomatéka is.
Forrás: Indian
Elöl pedig természetesen a modern kornak megfelelően TFT-kijelző van, mert ez már alap a legtöbb retróvas esetében is. A sportosságot pedig érzékelteti a dupla tárcsafék és a spéci nyergek is. A dupla kipufogó szinte műalkotás, de igaz ez szinte minden porcikájára. S, ami a legjobb, nálunk is lehet majd kapni ezt a dögös vasat.