Elképesztő Cafe Racer a KTM Centrumban
Nem akármilyen retró vasra lehet lecsapni, ugyanis a Mondial csemegéje kínálja magát. Érdemes megnézni.
bővebben ...Nem akármilyen retró vasra lehet lecsapni, ugyanis a Mondial csemegéje kínálja magát. Érdemes megnézni.
bővebben ...A két márkahazai bázisán, bekerültek a kínálatba az alig használt tesztmotorok, amelyek között igazi csemegék vannak off roaderek számára is.
bővebben ...Megy, mint az állat! És ezt nem csak a szóvicc miatt írjuk. A Cagiva Elefant valódi legenda, sokan az egyik legszebb dakaros motornak tartják. Ja, nem mellékesen a kilencvenes években kétszer meg is nyerte a világ legnehezebb terepversenyét, amelyet akkor még Afrikában rendeztek. Mint a neve is utal rá, nehézsúlyú gép, a korának megfelelő komoly potenciállal.
bővebben ...Bővítette kínálatát az osztrák motorgyártó hazai bázisa, ugyanis már nemcsak új vasakra lehet lecsapni, hanem régebbi modellek is vannak a placcon.
bővebben ...Lehet, hogy sokan meglepődnek majd rajta, de a BMW R 1200 GS-ből kelt eddig el idén a legtöbb példány a hazai használt piacon. Természetesen importra kell gondolni, főként Németországból jöttek a vasak.
bővebben ...A KTM ugyan átvette az irányítást a Husqvarna felett, de azért igyekszik különálló márkaként kezelni. Persze, minden segítséget megad a „családtagnak”, így alkották meg például a 701 Endurót, amely az osztrákok 690 Enduro R platformjára épült – átemblémázták az eredeti gépet, de azért fejlesztettek is rajta. Mindenesetre, a modell imázsfilmjében arra buzdítják a vásárlókat, hogy a tengerparton, a sivatagban és a hegyvidéki terepen is nyugodt szívvel próbálják ki a motort.
bővebben ...A Dakar-legenda, az Africa Twin utódjának szánta a Honda a Transalpot, s bár a „mester” szintjére sohasem ért fel, azért kifejezetten kedvelt modell lett belőle. Három típus (XL600V, XL650V és XL700V) készült belőle – a „Sivatag királynőjének” a terepképességeit kevésbé, a megbízhatóságát viszont maximálisan örökölte.
bővebben ...A Dakar-győzelmeket arató legenda, a Sivatag királynőjének az egyenes ági leszármazottja, amely versenygéneket örökölt. Az 1989-től egészen 2003-ig gyártott modell minden idők egyik legnépszerűbb terepmotorja, amelyről sok mindent elárul, a legnagyobb hibájának azt róják fel, hogy idősebb korára is makacsul tartja az árát.
bővebben ...