Késik a Rivian villanypickupja
Úgy tűnik, hiába gyártotta le az amerikai startup a világ első elektromos pickupját, a szériagyártásban valószínűleg lekörözik majd a rivális nagy gyártók.
bővebben ...Úgy tűnik, hiába gyártotta le az amerikai startup a világ első elektromos pickupját, a szériagyártásban valószínűleg lekörözik majd a rivális nagy gyártók.
bővebben ...Míg mások szenvednek, az olasz márka fantasztikus piaci évet zárt, hiszen minden eddiginél több modellt tudott értékesíteni. Főként a városi terepjárójának köszönhetően.
bővebben ...A svéd gyártó nagyon belehúzott a zéró emissziós projektbe, amióta elkészült a Polestar 2-es. Szinte az összes városi terepjárója megkapja a Recharge utónevet, elsőként a legkisebb.
bővebben ...A francia és az olasz-amerikai multi vállalat hivatalosan bejelentette, hogy fuzionál, ezentúl megosztja a gyártási költségeket és közösen néz szembe a piaci kockázatokkal.
bővebben ...A spanyol vetélytárs bekebelezéséről már beszámoltunk, a célja az volt az osztrákoknak, hogy a villanyos technikáját megszerezzék, most az is kiderült, a belsőégésű motorokat ők szállítják.
bővebben ...Túl drága lett az amerikai márka első zéró emissziós járgánya, amelyet kifejezetten a fiatal generációnak épített meg, így nem igazán vásárolnak belőle. Ezt nevezik öngólnak.
bővebben ...Az osztrák cég bejelentette, hogy hatvan százalékos részesedést vásárolt a spanyol márkában, főként azért, hogy az együttműködés során használni tuja annak elektromos fejlesztését.
bővebben ...Röviddel a piacra dobása után megszerette a közönség a luxus hibrid crossovert, amely a Toyota prémium márkájának legnagyobb dobása ebben az évben, pedig még hol a vége.
bővebben ...