Elég komoly fejlesztésbe fogott a japán gyártó Ralliart részlege, amely a Triton pickupját alakította át, hogy részt vehessen vele az Asia Cross Country Rallyn.
Forrás: Mitsubishi
A Mitsubishit nem kell bemutatni sem a rali, sem a tereprali rajongóknak, hiszen komoly sikereket ért el már a világbajnokságon és a Dakaron is. Most azonban az egyre inkább éledező ázsiai sportéletben akar részt venni, erősítendő a márka megítélését.
Forrás: Mitsubishi
Éppen ezért a Triton pickupját vette kezelésbe a Ralliart. A hajtáslánc természetesen összkerekes és differenciálokkal is el vannak látva a tengelyek. A motorházban egy négyhengeres benzines motor dolgozik, amely alapból 176 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes. Ezt pörgetik fel 400 fölé, és hatsebességes váltó kezeli.
Forrás: Mitsubishi
A Ralliart még 2010-ben szűnt meg a globális pénzügyi válság miatt, azonban 2020-ban a Mitsubishi szép csendben felélesztette. El is kezdtek dolgozni a szakemberek, olyan modelleket alakítanak át, amelyek az ázsiai piacon vannak forgalomban.
Forrás: Mitsubishi
Egyelőre bővebb információ nincsen a Mitsubishi Triton Ralliartról, de a nyárig minden bizonnyal kiderül, hiszen ezzel a versenygéppel indul. Az ázsiai tereprali viadalt augusztus 6-tól 12-ig rendezik.