Az amerikai cég a következő évadra az ATV és UTV gépállományát egyaránt átdolgozta, így aztán egészen komoly újdonságokra, finomságokra lehet tőle számítani minden fronton.
Forrás: Polaris
A Polaris legkomolyabb UTV sportgépe, a négyszemélyes RZR S4 konkrétan feljebb lép egy géposztállyal, hiszen az eddigi 900-as helyett mostantól ezres motorja lesz. Ennek köszönhetően 100 lóerős csúcsteljesítményre képes. Márpedig ez a túravasak között listavezető.
Forrás: Polaris
A Polaris Ranger XP1000 EPS pedig megnő egy kicsit. Mégpedig konkrétan a magasságot tekintve, hiszen egy High Lifter, vagyis egy emelt hasmagasságú, nyújtott futóművű kiadást kap. Így aztán azok is csapathatnak vele, akik szeretnek saras nedves közegbe is szeretne bemerészkedni.
Forrás: Polaris
A Rangerek ráadásul megkapják a Ride Command, menetvezénylő funkciót is, amely tulajdonképpen egy kamerákkal összekötött fullos navigációs rendszer, amely még a futómű hangolására is képes, annak tükrében, hogy milyen terepen megy a vas.
Forrás: Polaris
A Polaris Ranger XP 1000 EPS az egyik legrégebbi típusa a cégnek, s erről illendően meg is emlékezik, hiszen egy 20. évfordulós jubileumi kiadás készül belőle. Ez főleg a külsőben mutatkozik meg, az egyedi fényezéssel és a hímzett ülésekkel.
Forrás: Polaris
A Polaris General szintén elnyeri a Ride Command cuccot, amelyet már a Rangereknél is említettünk. Valamint egy esztétikai újításban is lesz része, hiszen a fotón látható, elég dögös bronzfelnik nagyon komolyan odavernek.
Forrás: Polaris
A Polaris Sportsman, a márka közkedvelt ATV-je sem maradhatott ki természetesen a szórásból, ha már ekkora „felújításba” kezdtek a cégvezérek. Itt új fényezésekkel kényeztetik a vásárlókat 450-es és 570-es modelleknél. Az EPS-sel szerelt vasak pedig feljavított kormány szervót kapnak.