Nagy volt a titkolózás a japánok háza táján, de végül még az idén bemutatták a friss off roados gépet a Teryx KRX-et, amely tulajdonképpen az eredeti vas hardcore verziója.
Hivatalosan 2022 őszén dobják majd piacra. Azt azonban a képek és a műszaki adatok alapján elég ütősnek ígérkezik ez a vas. Minden adottsága meg van ahhoz, hogy komoly és tempós csapatásokat lehessen űzni vele akár homokban, sárban vagy éppen egy sziklás erdei ösvényen.
A Kawasaki Teryx KRX ugyanis egyártelműen egy sportos UTV. Formavilágát tekintve eléggé hajaz a riválisok közül a Can-Am Maverick X3-asra, valamint a Polaris RZR-re. Kellően áramvonalas, alacsonyan van a súlypontja, minimális az esélye a borulásnak mászás vagy ugratás közben.
A vasat egy 999 köbcentis, négyhengeres, folyadékhűtéses DOHC motor hajtja, amelynek 112 lóerős a csúcsteljesítménye. Természetesen összkerekes a hajtáslánc, amelyben egy CVT-váltó dolgozik. A futóműben elöl dupla A-kar van, hátul pedig négyes multilink. A legnégscsillapítókat a Foxtól szerezték be, 2,5-ös Podium LSC-ket.
Talán nem véletlen, hiszen manapság nagyon csípi az ilyen vasakat a közönség. Eléggé széles a karosszériája és a nyomtávja is, ugyanakkor nagy a hasmagasság, mert a felfüggesztés is kellően hosszú. A kasztni hossza 3304, a szélessége 1729, a magassága pedig 1905 milliméter. A hasmagasság 366 milliméter, szóval a Kawasaki Teryx KRX ideális lehet egy lendületes csapatásra.