A legnagyobb gyártók: a Honda, a Yamaha, a Can-Am és a Polaris természetesen nem pihen a nyári szünetben sem, hanem gőzerővel dolgozik a legújabb modelljein, amelyeket tovább fejleszt.
A Can-Am a legütősebb vasára, a Maverick X3-asra gyúrt rá, ebből jön ki hamarosan a Turbo RR verzió. Ennek természetesen még ütősebb lesz a teljesítménye, de a lóerők számát egyelőre nem árulta el a gyártó. Azt viszont már lehet tudni, hogy a futóműben a Fox vadiúj 2.5-ös Podium lengéscsillapítói dolgoznak majd.
A Honda egy régi modelljét porolta le és frissítette fel, ez a Talon. Ebből az 1000X lesz a csúcsmodell, amellyel négyen csapathatnak majd nagy tempóban. Ebben is vadiúj Fox lengéscsillapítók vannak elöl 2.0-s, hátul pedig 2.5-ös változatok. Igazi csemegének ígérkezik a vas.
A Yamaha sem akar kimaradni a buliból, ezért természetesen a jól bevált típusából, az YXZ1000-resből készített egy sportos variánst. Az SE 2020-as kiadásáról sem lehet sok konkrétumot tudni, de a japánok azt ígérik, hogy a kategóriájában verhetetlen lesz az off road képességek terén a gép.
A Polaris is alaposan odateszi magát, hiszen sportmodellje, az RZR generációt vált. Ez főként abban jelent majd újdonságot, hogy a legfrissebb Dynamix Active futóművel szerelik fel. Ez saját gyártás és teljesen profi alkotóelemek vannak benne. Az XP Turbo variáns ráadásul elég masszív 168 lóerős csúcsteljesítmény tud majd produkálni.