A fejlesztés célja az volt, hogy a melóban jobb legyen a platós UTV, ugyanakkor a komfortérzetet is növelni akarták. Persze ezt a két változatot egyértelműen melóra szánják.
Forrás: Can-Am
A két új modell a Can-Am Defender Pro, illetve a Defender Limited HD10. Előbbi jelzi, hogy profiknak készült, nem pedig hobbituristáknak. Az utóbbi pedig arra utal, hogy a kanadai-amerikai márka fejlesztései közül a legkomolyabb csomagot kapta a kényelem terén.
Forrás: Can-Am
A motor mindkettő esetében a legújabb fejlesztésű 1000 köbcentis Rotax V-Twin, amely 82 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes, és az összkerekes hajtáslánc egy CVT-váltóval egészül ki, valamint speciális hátsó differenciállal erősítették meg a cipekedés miatt.
Forrás: Can-Am
A Can-Am Defender Pro a Max verzió kasztnijára épül, ez lett megerősítve. A tengelytáv 294 centiméter, a hasmagasság pedig 33 centi. Szóval van hely a rakománynak bőven. A vontatási képessége 1,13 tonna, a terhelhetőségi kapacitása pedig 771 kilogramm. A tárolórekesz 356 literes.
Forrás: Can-Am
A futóművet teljesen átalakították, elöl dupla A-kar van, gázos lengéscsillapítókkal és 28 centis rugóúttal. A hátsó régióban pedig egy összehangol TTA-felfüggesztés van, amelyben lengőkarok dolgoznak dupla gázos lengéscsillapítókkal. A kerekek 14 hüvelykes felnikre húzott 28-as Maxxis Bighorn 2.0-s gumikból állnak.
Forrás: Can-Am
A Can-Am Defender Limited HD10 esetében inkább a kényelmi funkció kapott hangsúlyt. Ebből négyszemélyes változat is van, a terhelhetőség is „csak” 544 kilogrammnyi és a tárolórekesz is mindössze 50 literes. Viszont vadonatúj ülések vannak benne és a vezetőfülke teljesen zárt lehet. Ebben az esetben már klímát is adnak hozzá és a digitális kijelző is profi.