A jogi hercehurca után az indiai gyártó úgy döntött, felhagy az arcátlan koppintással, így a 2020-as modellje már felfrissített, legális arculattal látható.
A problémát az jelentette, hogy ha valaki ránézett a 2019-es Mahindra Roxorra és az 1976 és 86 között gyártott Jeep CJ-7-esre, nem volt kérdéses számára, kopírozásról van szó. Azonban jogilag nem volt ilyen egyértelmű a helyzet, mert a két cég 2009-ben megegyezett, hogy az indiaiak szép summáért átvehetik az arculatot, egyedül a legendás hűtőrácson kellett volna változtatniuk.
Mivel ez nem történt meg, a Jeepet birtokló Fiat Chyrsler Automobiles vezérei begurultak, meg akarták gátolni a Mahindra Roxor terepjáró amerikai forgalmazását, mondván, hogy túlságosan hasonlít a régi modelljeire. Az Egyesült Államok Nemzetközi Kereskedelmi Bizottsága szerint nekik volt igazuk. A Mahindra Roxor védjegybitorlást követett el, mert túlságosan hasonlít a két járgány.
Ráadásul Cameron Elliot bíró szerint a Mahindra csak az államokon kívül forgalmazhatná a Roxort a szerződés alapján. Így két lehetősége volt: vagy kivonja az amerikai piacról a járgányt vagy átalakítja azt, hogy ne legyen ennyire hasonló az eredetire. Ez előbbi lehetőség teljes vereséget és hatalmas anyagi bukást jelentett volna, így a másikat választotta.
Mivel a Mahindra 600 millió dollárt (166 milliárd forintot) fektetett a detroiti üzem létrehozására, inkább mentette a menthetőt. Mint a friss videón látható, a 2020-as Mahindra Roxornak már egy teljesen új hűtőrácsa van, amely nem hajaz a Jeepre. Nem lett szebb, de legális.