Legfrissebb hírek ÚJ

Sivatagban tesztelték a Kawasaki új sportvasát

Sivatagban tesztelték a Kawasaki új sportvasát

A 2022-es KRX 1000 SE elég komoly cucc lett, amely az elitmezőnyben versenyezhet majd a vásárlók kegyeiért, tulajdonképpen egy profi cucc műkedvelőknek.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Kawasaki

Hivatalosan a tavasszal dobják majd piacra a friss változatot, azonban az atv.com szakportál már elvihette egy kanyarra a Moab-sivatagba. Nos, a vasnak minden adottsága meg van ahhoz, hogy komoly és tempós csapatásokat lehessen űzni vele akár homokban, sárban vagy éppen egy sziklás erdei ösvényen.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Kawasaki

A Kawasaki KRX 1000 SE egyértelműen egy sportos UTV. Formavilágát tekintve eléggé hajaz a riválisok közül a Can-Am Maverick X3-asra, valamint a Polaris RZR-re. Kellően áramvonalas, alacsonyan van a súlypontja, minimális az esélye a borulásnak mászás vagy ugratás közben.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Kawasaki

A vasat egy 999 köbcentis, négyhengeres, folyadékhűtéses DOHC iker blokkos motor hajtja, amelynek 112 lóerős a csúcsteljesítménye. Természetesen összkerekes a hajtáslánc, amelyben egy CVT-váltó dolgozik.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Kawasaki

A futóműben elöl dupla A-kar van, hátul pedig négyes multilink. A legnégscsillapítókat a Foxtól szerezték be, 2,5-ös Podium LSC-ket. A 31-es terepgumik pedig boldogultak a homokon.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Kawasaki

A kasztni hossza 3304, a szélessége 1729, a magassága pedig 1905 milliméter. A hasmagasság 350 milliméter, a rugóút elöl 472, hátul pedig 536 milliméter, szóval a Kawasaki Teryx KRX ideális egy lendületes terepes csapatásra. Az atv.com kollégái nagyon meg voltak elégedve vele a sivatagi túrán.