A Teryx KRX 1000 egyre jobban felveszi a versenyt a szakág élmezőnyével, köszönhetően a folyamatos fejlesztésnek. Az idei kiadás még ütősebb lett.
Már a tavalyi kiadás sem volt rossz, de a frissített, finomhangolt idei vas tényleg bitang lett. Az atv.com szakportál tesztelése alapján minden adottsága meg van ahhoz, hogy komoly és tempós csapatásokat lehessen űzni vele akár homokban, sárban vagy éppen egy sziklás erdei ösvényen.
A Kawasaki Teryx KRX ugyanis egyártelműen egy sportos UTV. Formavilágát tekintve eléggé hajaz a riválisok közül a Can-Am Maverick X3-asra, valamint a Polaris RZR-re. Kellően áramvonalas, alacsonyan van a súlypontja, minimális az esélye a borulásnak mászás vagy ugratás közben.
A vasat egy 999 köbcentis, négyhengeres, folyadékhűtéses DOHC motor hajtja, amelynek 112 lóerős a csúcsteljesítménye. Természetesen összkerekes a hajtáslánc, amelyben egy CVT-váltó dolgozik. A futóműben elöl dupla A-kar van, hátul pedig négyes multilink. A lengéscsillapítókat a Foxtól szerezték be, 2,5-ös Live Valve-eket.
Talán nem véletlen, hiszen manapság nagyon csípi az ilyen vasakat a közönség. Eléggé széles a karosszériája és a nyomtávja is, ugyanakkor nagy a hasmagasság, mert a felfüggesztés is kellően hosszú. A kasztni hossza 3304, a szélessége 1729, a magassága pedig 1905 milliméter. A hasmagasság 366 milliméter, szóval a Kawasaki Teryx KRX ideális lehet egy lendületes csapatásra.