Legfrissebb hírek ÚJ

Támadásra kész az új Polaris RZR túravas

Támadásra kész az új Polaris RZR túravas

Ráfért már a frissítés erre a túra UTV-re, hiszen óriási a konkurenciaharc. A gyártó meg is tett mindent, hogy ütős legyen a gép.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Polaris

A Polaris RZR Trail S-sel az 50 hüvelyk, azaz 127 centi széles sportvasak terén akart nagyot alkotni, ugyanis a tengerntúlon most az ilyen keskeny, de jó terepképességekkel megáldott UTV-k mennek a piacon. Aki itt összedob egy jó vasat, az nagyot kaszálhat. A lényeg, hogy a pickupok platójára felférjen, így könnyen szállítható legyen.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Polaris

A tengelytávon is növeltek egy collal, szóval dolgoztak a jobb futás és vezethetőség elérésén. A tesztek bizonyítják jobb lett. A tengelyeket is megerősítették az alu felnikre 26-os terepgumikat húztak. Vadonatúj ZF-lengéscsillapítókat is kapott a még jobb off road képességek érdekében.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Polaris

A pilótafülkében is van frissítés, méghozzá a Ride Command központi egység vadonatúj, ennek a kijelzője mutat lényeges információt a gép műszaki állapotáról, az éppen aktuális paraméterekről, valamint a navigáció is ezen keresztül működik. Tisztára, mint egy autóban.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Polaris

És akkor a motor! Ez sem maradhatott fejlesztés nélkül, egy új 875 köbcentis, négyütemű, ikerhengerest kapott, amelynek 75 lóerő a csúcsteljesítménye. A CVT-s váltót is kicserélték, fürgébb lett a kapcsolható összkerekes hajtáslánc. Kicsi, de erős a bors, sőt kezelhető is.