A Wolverine X2 2023-as kiadása sokkal erősebb és dinamikusabb lett annak köszönhetően, hogy a modellfrissítéssel egy vadonatúj blokkot kapott. A rajongók örülhetnek, hiszen immár tényleg masszív teljesítményre képes a vas.
Forrás: Yamaha
A japánok a műszaki fejlesztésekkel próbálják meg felvenni a versenyt, sőt felülmúlni az észak amerikai riválisokat, a Can-Amet és a Polarist. Nos, meg kell hagyni, nem is maradnak szégyenben, sőt markánsan ott vannak az élmezőnyben. A Yamaha az erőforrásait tekintve mindig is topon volt, de ez sem véletlen, hiszen tradicionálisan komoly a motorsport különböző ágazataiban.
Forrás: Yamaha
Így aztán az off roados szekció is mindig megkapja a módosításokat. Ezúttal az egyik legnépszerűbb kétüléses sportos túragép, a Wolwerine X2-es kapott nagyon komoly frissítő csomagot, benne egy masszív 847 köbcentis ikerhengeres blokkal, amely 69 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes, és a tesztek alapján sokkal dinamikusabb lett mint az elődje volt. Fejlődött tehát az összkerekes hajtáslánc.
Forrás: Yamaha
Nem értékbe a japánok ennyivel a fejlesztést. Emellett a sebességváltót is kicserélték, hogy a rendszer még jobban tudjon reagálni a szaporodó ménes ámokfutására. A Yamaha új Ultramatic CVT-je kezeli most már a nyomatékot.
Forrás: Yamaha
Sokkal jobb lett a reakcióidő, a tempós terepezésnél roppant kellemetlen lomhaság már egyáltalán nem jellemzi a vasat, amely tényleg igazi sportos vadorzó lett a módosításoknak köszönhetően. A futóművet nem bántották, mert azzal eddig sem volt baj.