A Yamaha bemutatta világszerte népszerű felfrissített „közösségi” UTV-modelljét, amellyel valódi off road körülmények között lehet kirándulni egy négytagú családnak vagy baráti társaságnak.
A Wolverine (azaz Rozsomák) X4-es arról ismert, hogy az egyik legjobb terepképességekkel felvértezett négykerekű a szakágban. Négy személy esetén azért nem könnyű megoldani azt a feladatot, hogy a mennyiség ne menjen a minőség rovására, ezért voltak aggályok a géppel kapcsolatban, de a típus a korábbi kiadásaival is bizonyított már.
Ezúttal a frissítés nem a megszokott apróbb kozmetikázásban merül ki, hanem a készítők alaposan átdolgozták a Rozsomákot. A kasztnija vadonatúj tervezésű és az anyagválasztást illetően is több az alumínium és karbon elem, így könnyebb lett a négykerekű, amelynek a tengelytávja is megnyúlt.
Ennek köszönhetően az utasok számára idilli a kényelem a bőséges helykínálatnak köszönhetően. Ráadásul tervezők arra is gondoltak roppant figyelmesen, hogy a hátsó üléssort tíz centivel megemelték, hogy az azokon helyet foglalók is lássanak valamit a kirándulásból. Na, ez nem hülyeség! Ültem én már hátul és nem volt benne sok köszönet, amikor két fejtámlával szemezhettem.
A motort is kicserélték, ebben egy 847 köbcentis soros ikerhengeres erőforrás dörömböl, amely közvetlen üzemanyag befecskendezéses és 69 lóerőt képes leadni – ez éppen 22-vel több mint a kétüléses verzió produkciója. A végsebessége 105 kilométer/óra, de van benne kiránduló üzemmód is. Az Speed Mamagement System aktiválásával 40 km/ó-s leszabályozást lehet elérni.
űA futómű is elég ütős A-karok vannak mind a négy sarkon és a lengéscsillapítók 8,7 és 8,9 rugóúttal működnek. Az összkerékhajtás természetesen állítható, a 25-ös Maxxis gumikkal pedig jól kapaszkodik a Yamaha Wolverine X4-es, az új Rozsomák.