Tavaly októberben mutatták be az óriás terepjáró villanyverzióját, és azóta már az értékesítés is megkezdődött. Meglepő módon azonban máris frissítik a dizájnt.
A platós gép már régóta készen van, az volt az első fecske a kínálatban. Tavasszal pedig a GMC bemutatta a nagyobb utasterű fedett gépet is. Érdekesség, hogy ez 26 centivel rövidebb lett, mint a pickup, a méretes ajtók, szinte elfoglalják az egész oldalfalat.
Viszont ezt szánják az off roadosabb gépnek, erről árulkodik a csörlőtokos lökhárító, valamint a haspáncélzat is. A frissített formaterv elég merésznek tűni, szóval a skicc még lehet, hogy finomodik a közeljövőben.
A műszaki alap viszont ugyanaz. Négyféle felszereltség van, az EV2 és az EV2X egy 625 lóerős villanymotort kapott, az EV3X és a szuper off roados Edition 1 pedig egy nagyon bika 830 paripás egységet. A hatótávolság akksipakktól függően mindhárom esetben lehet 400 vagy 500 kilométer. Az alapár 24,5 millió forint, a csúcskategóriás vasé pedig 32,5 millió.