Az amerikai márka nagy húsvéti találkozóját a tavalyi kényszerszünet után úgy tűnik, újra megrendezik, és ilyenkor készülnek a gyári koncepciómodellek. Lesz egy zöld vas is.
Bemutatták ugyanis a Jeep Magneto Concepter, amely tulajdonképpen egy felspécizett elektromos Wrangler. Konkrétan egy 285 lóerős 70 kilowattórás villanymotor hajtja, amely egy kétsebességes váltóval van összekötve az összkerekes hajtásláncban. A kor szava megkövetelte ezt az ünnepi gépet.
A hardcore sivatagi off roadosok számára biztosan kevés ez a kraft, egy a Jeeptől megszokott 3,6 literes V6-os teljesítményéhez képest, amely felpiszkálva a 400 lovat közelíti. Cserébe viszont nincsen károsanyag-kibocsátás, és motorzaj sem.
A látványvilág a retrót és a modern stílust ötvözi, a fehér színt kombinálták az elektronikus verdákra jellemző kékkel. A kétszemélyes kabriógép elég dögös lett, az meg kell hagyni. Amolyan kirándulógép, hiszen a csomagtartóba bőven lehet pakolni, hátsó ülések híján.
Az utastérben is megjelenik a bőrkárpiton a zafír szín, illeszkedve a bukócsövezéshez. Egyébként tényleg terepes a verda, hiszen az alapverzióhoz képest ötcentis emelés kapott a lábazat, amely 35-ös terepgumikban végződik. Villanyvas a sivatagban, szokni kell a gondolatot...