Az amerikai gyártó a legnagyobb tuningkiállításon, a SEMA-n mutatta be a CJ-ből készített villanyos verziót, amely egy EV átalakító-készlettel jött létre.
Forrás: Jeep
A Stellantis a korábbiakhoz hasonlóan most is egy retró gépet modernizált CJ Surge EV motorházteteje alatt ugyanis egy 268 lóerős villanymotor dolgozik. Úgy tűnik, hogy ez egy kicsit más beállítás, mint amit a Jeep Magneto koncepcióban használtak, ami nagyobb teljesítményű volt.
Forrás: Jeep
Az energiát egy kétfokozatú négykerék-hajtású váltómű kezeli. A futóműben a Jeep Performance Parts (JPP) Dana 44-es tengelyei kapják a teljesítményt. Az áramellátásról egy 400 voltos, 24 modulos lítium-ion akkumulátorcsomag gondoskodik, amelyet az ülések mögött helyeztek el.
Forrás: Jeep
A legérdekesebb az egészben projektben, hogy gyakorlatilag elektromos átalakító készletet akarnak Moparral kifejleszteni, amivel a belsőégésű Jeepeket viszonylag egyszerűen EV-vé lehet alakítani. Így elvi síkon tulajdonképpen bárki áthangszereltethetné a gépét.
Forrás: Jeep
Természetesen a Jeep nem elégedett meg azzal, hogy elektromos hajtásláncot épített a CJ Surge-ba. A járművet 2 hüvelykkel megemelték, és 18 colos Black Rhino keréktárcsákat szereltek rá 35 colos gumikkal. A karosszériát mintha megnyújtották volna, a motorháztető pedig egyedi kupolát kapott.
Forrás: Jeep
A szélesebb sárvédők lettek felszerelve. Elöl és hátul JPP JK lökhárítók vannak, valamint JPP egyedi haspáncél. A fényezésben narancssárga, fekete és kék a színösszeállítás. Menő lett a vas, azt meg kell hagyni.