A japán gyártó Thaiföldön mutatta meg a Hilux Revo EV prototípusát, amely nem egy hobbiverzió, hanem kifejezetten haszongépjármű – kérdés, hol lesz rá kereslet.
Forrás: Toyota
A Thaiföldi Autószalonon megvillantott, egyelőre koncepciógép stádiumban lévő vas, ugyanis szimpla kabinos és viszonylag hosszú rakodótere van. Így aztán egyértelmű mi a felhasználási célcsoport. Nem is kifejezetten divatos a dizájn, mert nem ez volt a lényeg.
Forrás: Toyota
Az eddig is köztudott volt, hogy a Toyota minden fronton előretör a hibrid és elektromos hajtás terén és a gazdaságosság jegyében a lehető legszélesebb körben akarja használni a moduláris platformjait, amelyek villanyhajtás befogadására képesek.
Forrás: Toyota
Ezek után egyáltalán nem megdöbbentő, hogy a Hilux Revo BEV és a Hilux Revo EV munkagép lesz. Ehhez persze kellően erős villanymotor és masszív akkumulátorcsomag is kell. Nos a hírek szerint kb. 200 lóerő a csúcsteljesítmény, és 500 kilométeres hatótávolságot céloztak meg.