A japán gyártó nemrég egy új e-bike sorozatot adott ki, amely a legnépszerűbb motorkerékpár-dizájnjain alapul. Cub e:, Dax e: és Zoomer e: a benzinmotoros elődjeikről kapták a nevüket.
A maximális limitált sebesség 25 kilométer/óra, annak ellenére, hogy az elektromos mopedeknek nevezett, erősebb járműosztály 25-51 km/ó végsebességre korlátozódik. A Honda szerint a vasakhoz használt lítium akkumulátorának hatótávolsága 64 kilométer, és 2000-szer tölthető/lemeríthető. A megállásról és lassításról pedig tárcsafék gondoskodnak.
A Cub e: formatervét az ikonikus Honda Super Cubról mintázta. Az eredeti 1958-ban debütált, és a Honda korai sikereiért volt felelős az Egyesült Államokban. Ugyanez az alapkonstrukció a mai napig gyártásban van, és azóta több mint 100 millió darabot adtak el belőle világszerte. Az ára 320 ezer Ft-nak felel meg Kínában.
A Dax e: alapja az 1969-es Honda Dax. Az eredetit terepjáró utakra tervezték, és egyedi préselt acélváza üzemanyagtartályként is funkcionált. A T-alakú váz továbbra is a kialakítás kulcsfontosságú eleme. Kicsit nagyobb, 80 kilométeres hatótávolsággal büszkélkedhet, de ugyanannyiba kerül, mint a Cub e:.
A Zoomer e:, amely a 2002-ben bemutatott népszerű Zoomer, más néven Ruckus alapjaira épül. A csővázszerkezetet átvették, de utángyártott alkatrészekkel egészítették ki. A három közül ennek van a legnagyobb hatótávolsága 90 kilométerrel, de egy kicsit többe kerül, 330 ezer Ft-ba.