Az olaszok kisautójának terepesített verziója is elég népszerű ahhoz, hogy próbálkozzanak nála a környezetbarát technológiával. Fura szerzet, de kedvelhető.
Sokan felvetik, hogy mi értelme van a Fiat esetében próbálkozni az idejemúlt pandával, amikor az 500 X tulajdonképpen a helyére lépett ebben a kategóriában a markáns hízlalásával és crossoveresítésével. A gyártó szerint az a klasszikus, ez pedig a fiatalosabb verzió.
Meg kell hagyni, valóban bohókásabb a kissé bumfurdi külső, de sokan éppen ezért szeretik. Az aprócska fényszóróival és a méhkaptárszerű lökhárítóval. Persze az a tábor sem elhanyagolható, amely nem tudja megbocsátani a meglehetősen furcsa alakú hátsófertályt.
Mindenesetre a hibrid hajtáslánc biztosan nem tesz rosszat az eladásoknak. A hajtásláncban egy roppant takarékos egyliteres háromhengeres benzines motor van összekapcsolva egy egy villanyos egységgel, amelyet egy 11 amperórás akkumulátor táplál, a maximális teljesítmény 69 lóerő.
Nem egy erőmű, de megfelelő alternatíva a márkán belül azoknak, akik túl konzervatívnak találják a Fiat 500 X-et. Egyébként jó hír, hogy összkerekes verzión is dolgoznak az olaszok, valamivel nagyobb motorral.