Az amerikai gyártó már az idei húsvéti Safarin bemutatta a Magneto fantázianevű vas két verzióját, és mostanra kiderült, mi lesz a koncepciókból 2024-re.
Forrás: Jeep
Igencsak tetszetős és dögös a kék-fehér fényezésű vas. Egy igazi zéró emissziós vadorzó. A helyi terepralis hagyományoknak megfelelően ez egy sivatagi gép, amelynek igencsak szellős a karosszériája. Csak az első szélvédő maradt, az ajtókat eldobták.
Forrás: Jeep
Alaposan meg is lett emelve a kasztni, a futómű teljesen profi, a Fox gyártotta le a versenyalkatrészeket. Így a hasmagasság 35 centiméter és hatalmasak a kerekek, a beadlock felnikre sarazós, homokozós gumikat húztak, hogy boldoguljon a laza talajon.
Forrás: Jeep
A hajtáslánc pedig természetesen teljesen elektronikus és összkerekes. Eléggé megerősödött a Jeep Wrangler EV, hiszen amíg az első Magneto-verzió csupán 285 lóerős csúcsteljesítmény leadására volt képes, addig, az új cuccban már egy 625 tagú ménes szaladgál. Egy 70 kilowattórás akkumulátorcsomag táplálja az erőforrást.
Forrás: Jeep
A hardcore terepes villanyos Wrangler először 500 példányban készül el, de a hírek szerint, ez a mennyiség nagyjából már el is kelt. Így biztosan lesz folytatás. A Jeep Wrangler EV egészen tűrhető a márkához mérten, hiszen 24 millió forintnak megfelelő összeget kérnek el érte, a MotorTrend szerint.
Forrás: Jeep
Kérdés, hogy mennyire sikerül az áttörés igazi off road vasként? Az biztosra vehető, hogy városi státusszimbólum autóként nagy sikere lesz.