A Recon úgy döntött, hogy meglovagolva az elektromos terepjáró sikerét egy kétkerekű járgányt kínál mellé, egészen érdekes a koncepció, amellyel új dimenziókat nyitnak meg ezen a terepen.
A nagy truváj az, hogy ugyan sok elektromos kerékpár van már a piacon, de egy olyan sem volt eddig, amely mindkét tengelyére hajtást kapna. Ebben újít a Recon, amely hivatalosan Hummer e-Bike néven dobja majd piacra a járgányát. Kicsit árukapcsolás is ez egyben, de lehet, hogy bejön az észak-amerikai cég számítása.
A műszaki alapot elemezve kiderül, hogy mindkét motor 750 wattot termel, ami együttesen alig több mint 2 lóerőt jelent, de ne feledjük, ez egy kerékpár, nem egy sportmotor. A nyomaték viszont sokkal jobb, hiszen 159 newtonméternyit képes kipréselni magából a technika. A Recon szerint a végsebessége 45 kilométer/óra, ami elég gyors.
Az alap akkumulátor 17,5 amperóra kapacitást kínál; egy frissítéssel ez 21-re nő. A Recon szerint a teljes hatótávolság 65 és 80 kilométer közé esik. A csomagot állítható első felfüggesztés, négydugattyús hidraulikus fékek, szúrásálló, 4 hüvelykes terepgumik öntött béléssel és Shimano sebességváltó teszi teljessé.
A Hummer összkerekes villanybringa három meghajtási módot is kínál. A „Cruise” (hátsó kerék meghajtás, a maximális hatótávolság és hatékonyság érdekében), a „Traction” (első kerék meghajtás, a navigáláshoz alacsony tapadás mellett) és „Adrenaline” (a „terepjáró összkerékhajtás dominanciája a legkeményebb, legmeredekebb terepen”). Ez utóbbi üzemmód még valós idejű nyomatékvektorálást is kínál, akárcsak egy igazi Hummer EV.
A Recon Power Bikes GMC Hummer e-bike december elején kerülhet a piacra, 15,9 millió forintnak megfelelő induló áron. Ez nem olcsó, de vannak drágábbak is a piacon.