A németek legkisebb városi terepjárója is beállt a sorba és elindult a környezettudatos közlekedés irányában. A legújabb modellvariáns plug-in-hibrid összkerekes hajtáslánccal hasít.
Az új BMW X1 legkorszerűbb, három- illetve négyhengeres benzinmotorjai és dízelmotorjaira nem volt panasz lefedik a 140 lóerő és a 231 lóerő közötti teljesítmény-tartományt. Az erőforrásokhoz hatfokozatú manuális váltó, hétfokozatú duplakuplungos Steptronic automataváltó vagy nyolcfokozatú Steptronic automataváltó kapcsolódik. Na jó, de mindez nem elég környezetbarát.
A hajtáslánc kínálata is elég bőséges, hiszen az elsőkerekes vagy xDrive intelligens összkerékhajtással is kérhető. Mindez persze nem volt elég, az új BMW X1 plug-in hibrid technológiával szerelt modellváltozatát is kiadták.
A BMW X1 xDrive25e minden fenti kívánságot összegez. És a WLTP-ciklus előírásainak megfelelően már 57 kilométert is meg lehet tenni vele tisztán elektromos hajtással. Ebben egy 1,5 literes háromhengeres benzinmotor és egy villanyos egység dolgozik össze, a csúcsteljesítmény 217 lóerő.
Már a külsőn is első ránézésre van újdonság, hiszen a megnőtt a hűtőrács és újratervezték a fényszóróit is a vasnak így talán még egyedibb lett a márka kínálatában. Az utastérben is van extra 10,25 hüvelykes képernyő-átmérőjű központi kijelző került be és több intelligens vezetést támogató rendszer és a BMW ConnectedDrive szolgáltatás-palettája is megtalálható.