A spanyolok legnagyobb városi terepjárója tavaly jelent meg, de máris itt egy komoly újítás a modellel kapcsolatban. A környezetbarát megoldással még sportosabb is lett a vas.
Forrás: Seat
Ugyanis a vezérkar úgy döntött, hogy a plug-in-hibrid hajtásláncot egyelőre csak a kifejezetten lendületesre hangszerelt Seat Tarraco FR kapja meg. Márpedig köztudott, hogy a márkánál, ez a két betűs plecsni csak az alapverziónál jobb teljesítménnyel rendelkező vasakra kerülhet fel.
Forrás: Seat
Nem véletlen, hogy a Frankfurti Autószalon előtt még megvillantotta a fotókat a Seat a családi városi terepjárójának környezetbarát hajtáslánccal felszerelt változatát, hiszen kell egy kis ráhangolódást a németországi világszínpadon bemutatandó vasnak.
Forrás: Seat
A legérdekesebb természetesen a Seat Tarraco FR műszaki alapja. Ebben 1,4 literes benzines TSI motor, valamint egy villanyos egységből áll, az összteljesítmény 245 lóerő a két cucc 150+115 lovat delegál a ménesbe. A maximális nyomaték pedig 400 newtonméter. És sportos a lendület, 7,4 másodperc alatt felpörög 0-ról 100 kilométer/órás tempóra.
Forrás: Seat
Az energiát egy 13 kilowattórás akkumulátor szolgáltatja az elektromos motornak és zéró emissziósan 50 kilométert meg lehet tenni a Tarraco FR-rel, így zöld rendszámot is lehet rá kapni Magyarországon. Minden további információ Frankfurtban kiderül.