Az amerikai gyártó hallgat az idők szavára, és luxus városi terepjárójából készült egy Grand Touring verzió, amelyet már plug-in-hybrid hajtáslánccal szereltek fel. Így talán nagyobb lesz a sikere.
Forrás: Lincoln
Ha újdonságnak tűnik a furcsa Corsair név, nem csoda, hiszen az MKC-t váltottak, de ez is jobb, mint az eredeti. A név mögött a Lincoln irányváltása is érezhető, hiszen új modeljei, mint a Navigatos és a Nautilis kifinomult és letisztult, igényes dizájnvilággal próbálja meghódítani a legfinnyásabb közönséget.
Forrás: Lincoln
A Corsairen is nehéz lenne fogást találni, mert valóban pompásan néz ki, nem is véletlen mert egy zsugorított Aviatorként értelmezhető. A formavilág sportosan elegáns, a hűtőrács pedig kis túlzással egy műalkotásként is jellemezhető. Minden eddigi geometriai ábrázolást felülmúl.
Forrás: Lincoln
Az utastérre a pompa jellemző leginkább. Igényes bőrkárpitozás van díszvarrással és a fabetétek sem maradtak el. Az ülés olyan mint egy fotel, huszonnégyféle szögben lehet dönteni a tökéletes kényelem érdekében és masszázsfunkció is van. Az infotainment pedig egy nyolchüvelykes érintőképernyőről vezérelhető.
Forrás: Lincoln
De nézzük azt ami új, vagyis a Lincoln Corsair Grand Touring konnektoros hibrid hajtásláncát. A 2,5 literes négyhengeres benzines motorhoz kapcsolódik egy villanyos egység, így a csúcsteljesítmény 209-ről rögtön 266 lóerőre növekszik. A zéró emissziós hatótávolság csupán 40 kilométer, de egy ekkora monstrumnál nem rossz, és városban működhet. Az alapár 15,8 millió forint.