Az AI:Trail Concept egy ultramodern elektromos SUV-t, valamint egy hardcore off road gépet próbál meg ötvözni. Erősen kérdéses, hogy ebből a tanulmányból lesz-e szériavas.
Forrás: Audi
A nagy durranás tulajdonképpen az Audi AI:Trail Conceptben az, hogy a zéró emisszió mellett, az önvezetés technológiáját is párosítani akarja valós terepjáró képességgel. Nyilvánvalóan a villantás volt a célja az ingolstadti cégnek ezzel a vassal, hiszen a Frankfurti Autószalonon garantáltan mindenki megnézte a gépet, így tudja a cég projektjét is.
Forrás: Audi
Ha a műszaki alapot nézzük, négy motor hajtja a négy kereket, s ezt egy differenciál hangolja össze, hogy normálisan működjön a gép. A csúcsteljesítmény 450 lóerő, és mintegy 1000 lóerőnyi maximális nyomatékot képes leadni a rendszer. A hatótávolság városban 450, off road körülmények között pedig 250 kilométer.
Forrás: Audi
A dizájn meglehetősen extrém, a gólyalábakon álló lapos kasztnival, amelyen hatalmas üvegfelületek vannak. A kocsi oldalán, elején és tetején is szinte egybefüggő az ablak. A körpanoráma biztosan remek lehet. A csomagtartót pedig feldobták a tetőre.
Forrás: Audi
A 4,15 méter hosszú, 2,15 méter magas verda hasmagassága 35 centi, így nem kell félteni a csapatásnál sem, persze sziklák közé nem érdemes vinni. Ez inkább egy modern vándor szabadidő-autó lehet, amely még helyettünk is képes vezetni. Majd kiderül, hogy lesz-e belőle valami.