Mivel az emisszió visszaszorítása fontos lenne céges szempontból, így több elektromos autót kellene eladnia a németeknek – ehhez kénytelen az áron faragni, ezt viszont csak kisebb akksival lehet elérni.
Forrás: Audi
Pedig korábban éppen az ellenkezőre törekedett az Audi vezérkara az E-Tron esetében, hiszen inkább még ütősebb és sportosabb modellvariánsokat készítettek belőle. Ilyen volt az E-Tron 55, majd pedig a fullextrás Launch Edition. Érthető is volt ez, hiszen a márka vevőköre a luxust és a komoly teljesítményt kedveli.
Forrás: Audi
Igen ám, csak az EU döntnökei drasztikusan szigorítják a szén-dioxid-kibocsátással kapcsolatos szabályokat. Ennek következtében nemcsak a minőségre, hanem a mennyiségre is törekedni kell, hiszen flottaszinten kell lejjebb szorítani a szennyezést.
Forrás: Audi
A műszaki alap ahogyan a normál verzió a Volkswagen MEB platformjára épül, és több elektromos motor dolgozik egy összkerekes hajtásláncban. A Hatótávolság egyetlen töltéssel 450 helyett cak 300 kilométer, mert ebben 71 kilowattórás az akksicsomag.
Forrás: Audi
Ez a távolság még mindig egészen jónak és használhatónak tűnik, hiszen akár autópályázni is lehet vele. Az árat pedig sikerült 3 millió forintnak megfelelő összeggel leszorítani. Még mindig 23,8 millió forintot kell fizetni az Audi E-Tron 50-ért, meglátjuk mennyire jön be az ingolstadtiak számítása.