Az amerikai elektromos Defender utánzatok nagy durranást tartogatnak 2021-re, hiszen a formavilág, a terepképesség, a teljesítmény és a környezetbarát hajtás is előnye a terepjáróknak.
Forrás: Bollinger
A Bollinger B1-es kinézetre kísértetiesen hajaz a klasszikus Land Rover Defenderekre. Természetesen a B2-es sem sokban különbözik, csupán annyiban, hogy van egy platója hátul és más trükkös megoldásokkal egészen praktikus hasznongépjárműnek tűnik.
Forrás: Bollinger
Miről is beszélek? A hátsó üléssort és a tetőrészt le lehet kapni. Ráadásul még hátrafelé is lehet hosszabb a rakodótér. Sőt középen kinyitható a motorház eleje, így elöl és hátul is túlérhet a rakomány – nyilván közúton nem. Ezenkívül a kasztni elemei olyanok, mintha össze lennének szegecselve, ez nagyon vagány.
Forrás: Bollinger
A műszaki alap elég komoly, hiszen az elektromos motor 614 lóerős csúcsteljesítményre képes. A 0-100 kilométer/órás sprintet mindössze 4,5 másodperc alatt futja. A végsebesség pedig 160 kilométer/óra. A 120 kilowattórás akkumulátorcsomag hatótávolsága 322 kilométer.
Forrás: Bollinger
Ugyan villanyvas lesz, de kétsebességes váltóval kínálják, ebből az egyik tulajdonképpen terepfokozatnak felel majd meg. A kormánya retró jellegű lesz, faék egyszerűségű. Ha már faéknél tartunk, fából készült elemeket is találhatunk majd az utastérben.
Forrás: Bollinger
Az ajtókat is ki lehet majd venni, ha valakinek nincsen szüksége rájuk. Az audiorendszert pedig távirányítással, vélhetően okostelefonnal is irányíthatják, mondjuk az utasok. Az alapár a hírek szerint 36,5 millió forintnyi summánál kezdődik majd Amerikában egyelőre, de Európába is jön majd.