A svéd specialista bővítette az off roados arzenálját, most egy könnyűsúlyú vassal próbálkozik, amelynek elég vicces neve van, Bukk.
Ugyanis a motor, a 21 kilogrammos akkumulátorcsomaggal együtt is mindössze 85 kilót nyom a mérlegen. Így aztán természetesen nagyon fürge és jól kormányozható. Könnyedén lehet vele hasítani, a 16 kilowattos, 22 lóerős csúcsteljesítményű villanyblokk elég masszív. A maximális nyomaték 450 newtonméter.
Persze ilyenkor mindig kulcskérdés, vajon mennyit bír az akksi és mekkora a hatótávolság. Nos, ebben egy 2,9 kilowattórás kapacitású, 72 voltos feszültségű pakk van, amellyel a három órát lehet csapatni. Egyébként a cucc cserélhető, így növelhető a menetidő. A töltés két és fél órát vesz igénybe.
A terepképességek elég jók, mert a futómű profi. Elöl 43-as WP-villa van 278 milliméteres rugóúttal. Hátra pedig az Öhlins S46-os rugóstagját szerelték be, amelynek 297 milliméteres a rugóútja. Elöl 260-as tárcsa, hátul pedig 220-as van a Formulától.
Elöl 19-es, hátul pedig 18-as kerék van, ezzel 350 milliméter a hasmagasság, az ülés 965 mm-en helyezkedik el. Ezzel azért kényelmesen lehet terepen hasítani. A Cake Bukkból összesen 50 darabot készítenek egyelőre, az ár 6,2 millió forint.