Régóta lehetett hallani arról, hogy az amerikai terepjárógyártó egy hibrid hajtásláncon dolgozik. El is készült a környezetbarát cucc, amely már az idei szériához kérhető lesz.
Forrás: Jeep/autoblog.com
Az egyesült államokbeli szakportál, az autoblog.com tavaly örökítette meg a gyakorlatozó konnektoros hibrid Jeep Wranglert, amellyel már az utcákon köröztek. Szóval tulajdonképpen kész volt már akkor is a verda, amelynek azonban a széria gyártásáig még azért várnia kellett 2020-ig a közönségnek.
Forrás: Jeep/autoblog.com
Külsőleg semmit sem változott a Jeep Wrangler Recon, de miért is kellett volna. Ez egy Rubicon verzió tulajdonképpen, vagyis a leginkább masszív, terepes verzió kapta meg a hibrid hajtásláncot. A lényeg most nem az optikai tuningon van, hanem az új hajtásláncon.
Forrás: Jeep/autoblog.com
A műszaki alap már titkosak, a helyi szaksajtó szerint egy kétliteres turbós sornégyes benzines motorhoz csatlakozik az elektromos egység. Így az összteljesítmény 270 lóerő, amely már majdnem annyi, mint a 3,6 literes V6-os benzines csúcsmodellé – az 285 pacit terelget.
Forrás: Jeep/autoblog.com
Az biztos, hogy nagyon ráfeküdt a Jeep a zöld projektre, hiszen a Wranglert mellett idén két városi terepjáró modelljéből, a Compassból és a Renegade-ből is lesz konnektoros hibrid verzió. Egyértelműen ez jelenti a jövőt a cég számára.