Legfrissebb hírek ÚJ

Ütős lett a konnektoros Jeep Wrangler

Ütős lett a konnektoros Jeep Wrangler

A tengerentúli kollégák már tesztelhették a 4xe-t, amely a beszámolók alapján egészen jól muzsikált. Elektromos hajtással is helytáll a terepen.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Jeep

Az anyavállalat, az FCA, nagyon komolyan veszi az egyre szigorodó környezetvédelmi szabályokat. Elhatározta, hogy jönnek a villanygépek, előtte pedig a konnektoros hibridek. Már 9 milliárd eurót, azaz 2927 milliárd forintot invesztált a hajtáslánc kifejlesztésébe. 

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Jeep

Egyébként teljesen úgy néz ki a vas, mintha egy normál kemény tetős Jeep Wrangler lenne. Mindössze néhány világoskék csík, díszítő elem és felirat utal arra, hogy egy hibrid gépről van szó. Az ezüstszürke fényezéssel egészen menő lett a vas.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Jeep

A műszaki alapokhoz a Chrysler Pacifica plug-in-hibrid rendszerét vették alapul, amelyben egy 2 literes 260 lóerős csúcsteljesítményű benzinmotorhoz csatlakozik a villanyos egység. A maximális produkció 375 lóerő, szóval az elektromos motor is ott van a szeren. Az akksi hatótávolsága 35 kilométer.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Jeep

Az autoblog.com beszámolója alapján egészen jól boldogul az off road pályán a Jeep Wrangler 4xe elektromos üzemmódban is. A nyomatékleadás kiválóan működik, persze vélhetően masszív terepen inkább a belsőégésű motor dolgozik majd. De az üzemanyagszámlán azért lehet spórolni.