A tengerentúli kollégák már tesztelhették a 4xe-t, amely a beszámolók alapján egészen jól muzsikált. Elektromos hajtással is helytáll a terepen.
Forrás: Jeep
Az anyavállalat, az FCA, nagyon komolyan veszi az egyre szigorodó környezetvédelmi szabályokat. Elhatározta, hogy jönnek a villanygépek, előtte pedig a konnektoros hibridek. Már 9 milliárd eurót, azaz 2927 milliárd forintot invesztált a hajtáslánc kifejlesztésébe.
Forrás: Jeep
Egyébként teljesen úgy néz ki a vas, mintha egy normál kemény tetős Jeep Wrangler lenne. Mindössze néhány világoskék csík, díszítő elem és felirat utal arra, hogy egy hibrid gépről van szó. Az ezüstszürke fényezéssel egészen menő lett a vas.
Forrás: Jeep
A műszaki alapokhoz a Chrysler Pacifica plug-in-hibrid rendszerét vették alapul, amelyben egy 2 literes 260 lóerős csúcsteljesítményű benzinmotorhoz csatlakozik a villanyos egység. A maximális produkció 375 lóerő, szóval az elektromos motor is ott van a szeren. Az akksi hatótávolsága 35 kilométer.
Forrás: Jeep
Az autoblog.com beszámolója alapján egészen jól boldogul az off road pályán a Jeep Wrangler 4xe elektromos üzemmódban is. A nyomatékleadás kiválóan működik, persze vélhetően masszív terepen inkább a belsőégésű motor dolgozik majd. De az üzemanyagszámlán azért lehet spórolni.