Ahogyan az várható volt, a németek villanyvasából jöttek a sportosabb verziók, amelyek közül az egyiket már lehet kapni. Meg kell hagyni, nincs erőnek híján.
A Porschénál már hagyomány, hogy minden típusából elkészül a Turbo, a Turbo S és GTS-verzió is. Nos, a Taycan egyelőre az első kettőt kapja meg. És most már a Turbo el is érhető a piacon. Ezzel rögtön az egyik legizmosabb és fürgébb elektromos autó lett.
A már elérhető Porsche Taycan Turbo alapből 617, fullosabb csomaggal 671 tagú ménest terelget a topnyomaték 850 Newtonméter, a Turbo S értelemszerűn még izmosabb lesz, az 761 lóerős és 1050 Nm a max nyomatéka. Az alapgépnek 450, a bivalyabbnak 412 kilométer a hatótávja.
Mindkét modell súlya körülbelül 2,3 tonna, álló helyzetből a gyengébbik 3,2 másodperc alatt gyorsul 100 kilométer/órás sebességre, míg az erősebbiknek 2,8 szekundumra van szüksége a produkcióhoz. A 4,96 méter hosszú, 1,92 m széles, 1,38 m, 2,9 m tengelytávú magas Porsche hátsó csomagtere 366, az első 81 literes.
Az is masszív újítás, az akkupakk 93 kilowattóráss ezt pedig nagyjából 20 perc alatt lehet 80 százalékig feltölteni, persze ehhez szükséges egy 270 kW-os töltő. Nem olcsó játékszer a Porsche Taycan Turbo, hiszen az indulóára 52 millió forint.